Perchè Walmart elimina gradualmente i sacchetti di shopping unicu in certi stati ma micca in altri

Stu mese, Walmart elimina gradualmente i sacchetti di carta è i sacchetti di plastica per un usu unicu in i banchetti di cassa in New York, Connecticut è Colorado.

In precedenza, a cumpagnia hà cessatu di distribuisce sacchetti di plastica unicu in New York è Connecticut, è ancu in alcune zone di u Colorado.Walmart offre sacchetti riutilizzabili à partesi da 74 centesimi per i clienti chì ùn portanu micca i so sacchetti.

Walmart prova di stà davanti à alcune lege statali chì cumbatte u plastica.Parechji clienti esigenu ancu cambiamenti, è Walmart hà stabilitu un scopu verde corporativu di a fabricazione di scarti zero in i Stati Uniti per u 2025.

Questi è altri stati, guidati da i legislaturi demucratici, anu pigliatu azzione più aggressiva in a pulitica ambientale, è Walmart vede l'uppurtunità di espansione i so sforzi in questi stati.Dece stati è più di 500 località in tuttu u paese anu pigliatu azzione per pruibisce o restringe l'usu di sacchetti di plastica sottili è, in certi casi, sacchetti di carta, secondu u gruppu ambientale Surfrider Foundation.

In i stati ripubblicani, induve Walmart è altre cumpagnie sò stati ostili à i tagli di plastica è altre misure di cambiamentu climaticu, si sò mossi più lentamente.Sicondu a Fundazione Surfider, 20 stati anu passatu i cosiddetti liggi preventivi chì impediscenu à e municipalità di promulgà regulamenti di sacchetti di plastica.

Alluntanassi da i sacchetti di plastica è di carta unicu hè "criticu", hà dettu Judith Enk, un anticu amministratore regiunale per l'Agenzia di Proteczione Ambientale è attuale presidente di Beyond Plastics, una organizzazione senza scopo di lucro chì travaglia per eliminà a contaminazione plastica unicu.
"Ci sò alternative riutilizzabili", disse."Questu attira l'attenzione à a necessità di riduce l'usu di plastica.Hè ancu faciule ".
I sacchetti di plastica apparsu in supermercati è catene di vendita in l'anni 1970 è 80.Prima di questu, i cumpratori usavanu sacchetti di carta per piglià l'alimentazione è altri articuli in casa da a tenda.I venditori anu cambiatu à sacchetti di plastica perchè sò più economici.

L'Americani usanu circa 100 miliardi di sacchetti di plastica ogni annu.Ma i sacchetti dispunibuli è altri articuli di plastica ponenu diversi periculi ambientali.
A produzzione plastica hè una fonte maiò di emissioni di carburanti fossili chì cuntribuiscenu à a crisa climatica è à l'eventi climatichi estremi.Sicondu un rapportu 2021 da Beyond Plastics, l'industria plastica di i Stati Uniti emette almenu 232 milioni di tunnellate di emissioni di riscaldamentu glubale annu per 2020. Stu numeru hè equivalente à l'emissioni mediu di 116 centrali di carbone di medie dimensioni.

L'urganizazione prevede chì da u 2030, l'industria di plastica di i Stati Uniti cuntribuiscerà più à u cambiamentu climaticu chè l'industria energetica di carbone di u paese.
I sacchetti di plastica sò ancu una fonte maiò di basura chì finisce in l'oceani, i fiumi è i fognari, mettendu in periculu a fauna salvatica.Sicondu u gruppu di difesa ambientale Ocean Conservancy, i sacchetti di plastica sò u quintu tipu più cumuni di rifiuti plastichi.

Sicondu l'EPA, i sacchetti di plastica ùn sò micca biodegradabili è solu u 10% di i sacchetti di plastica sò riciclati.Quandu i sacchetti ùn sò micca disposti bè in i latti di basura regulare, ponu finisce in l'ambiente o impiccà l'equipaggiu di riciclamentu in strutture di riciclamentu di materiale.
I sacchetti di carta, invece, sò più faciuli di riciclà cà i sacchetti di plastica è sò biodegradabili, ma certi stati è cità anu pigliatu a decisione di pruibisce per via di l'alte emissioni di carbone assuciate à a so pruduzzione.

Siccomu l'impattu ambientale di i sacchetti di plastica hè sottumessu à u scrutiniu, e cità è i cuntatti cumincianu à pruibisce.
A pruibizione di i sacchetti di plastica hà riduciutu u numeru di sacchetti in i magazzini è hà incuraghjitu i cumpratori à portà sacchetti riutilizzabili o à pagà una piccula tarifa per i sacchetti di carta.
"A lege di u saccu ideale pruibisce i sacchetti di plastica è i tariffi di carta", disse Enk.Mentre chì certi clienti ùn esitanu à purtà i so sacchetti, paraguna a lege di i sacchetti di plastica à i requisiti di cintura di sicurezza è a prohibizione di sigarette.

In New Jersey, una pruibizione di sacchetti di plastica è di carta unicu significa chì i servizii di consegna di l'alimentazione sò cambiati à sacchetti pesanti.I so clienti si lamentanu avà di tunnellate di sacchetti riutilizzabili pesanti chì ùn sanu micca ciò chì facenu.
I sacchetti riutilizzabili - sacchetti di tela o sacchetti di plastica più grossi è più durable - ùn sò micca ideali ancu, salvu chì ùn sò riutilizzati.
I sacchetti di plastica resistenti sò fatti di i stessi materiali chì i sacchetti di plastica dispunibuli regulari più sottili, ma sò duie volte più pesanti è duie volte più amichevuli di l'ambiente, salvu ùn sò riutilizzati più spessu.

Un rapportu di u Programma di l'Ambiente di e Nazioni Unite in u 2020 hà truvatu chì i sacchetti grossi è forti anu da esse usatu circa 10 à 20 volte in paragunà à i sacchetti di plastica unicu.
A produzzione di sacchetti di cuttuni hà ancu un impattu negativu nantu à l'ambiente.Sicondu u Programma di l'Ambiente di e Nazioni Unite, un saccu di cuttuni deve esse usatu da 50 à 150 volte per avè un impattu minore nantu à u clima cà un saccu di plastica unicu.

Ùn ci hè micca dati nantu à quante volte a ghjente usa sacchetti riutilizzabili, Enk hà dettu, ma i cunsumatori paganu per elli è probabilmente l'utilizanu centinaie di volte.I sacchetti di tela sò ancu biodegradabili è, datu abbastanza tempu, ùn ponenu micca una minaccia per a vita marina cum'è i sacchetti di plastica.
Per incuragisce u muvimentu di sacchetti riutilizzabili, Walmart li mette in più lochi intornu à u magazinu è aghjunghjendu signalazioni.Hà aghjustatu ancu e file di checkout per fà più faciule l'usu di sacchetti riutilizzabili.

In 2019, Walmart, Target è CVS anu ancu guidatu u finanziamentu per Beyond the Bag, una iniziativa per accelerà a sostituzione di sacchetti di plastica unicu.
Walmart deve esse elogiatu per i so sforzi per andà oltre i requisiti legali, Enk hà dettu.Ella hà ancu indicatu Trader Joe's, chì usa sacchetti di carta, è Aldi, chì rimuove i sacchetti di plastica da tutti i so magazzini di i Stati Uniti à a fine di u 2023, cum'è capi in alluntanassi da u plastica unicu.
Mentre chì più stati sò prubabilmente pruibite i sacchetti di plastica è i rivenditori li eliminanu gradualmente in l'anni à vene, serà difficiule di eliminà i sacchetti di plastica novi in ​​i Stati Uniti.
Cù u sustegnu di i gruppi di l'industria plastica, 20 stati anu passatu i cosiddetti liggi preventivi chì impediscenu à e municipalità di promulgà regulamenti di sacchetti di plastica, secondu a Fundazione Surfider.

Encke hà chjamatu e lege dannusu è hà dettu chì finiscinu per ferisce i contribuenti lucali chì paganu per a pulizia è trattanu di l'imprese di riciclamentu quandu i sacchetti di plastica intasanu l'equipaggiu.
"I legislaturi statali è i guvernatori ùn anu micca impedisce à i guverni lucali di piglià azzione per riduce a contaminazione lucale", disse.

A maiò parte di e dati nantu à e quotazioni sò furnite da BATS.L'indici di u mercatu di i Stati Uniti sò visualizati in tempu reale, cù l'eccezzioni di l'S&P 500, chì hè aghjurnatu ogni dui minuti.Tutti i tempi sò in l'ora orientale di i Stati Uniti.Factset: FactSet Research Systems Inc. Tutti i diritti riservati.Chicago Mercantile: Certi dati di u mercatu sò a pruprietà di Chicago Mercantile Exchange Inc. è i so licenziatori.Tutti i diritti riservati.Dow Jones: L'indice di marca Dow Jones hè possedutu, calculatu, distribuitu è ​​vendutu da DJI Opco, una subsidiaria di S&P Dow Jones Indices LLC, è licenziatu per l'usu da S&P Opco, LLC è CNN.Standard & Poor's è S&P sò marchi registrati di Standard & Poor's Financial Services LLC è Dow Jones hè una marca registrata di Dow Jones Trademark Holdings LLC.Tuttu u cuntenutu di u Dow Jones Brand Index hè protettatu da copyright da S&P Dow Jones Indices LLC è / o e so filiali.Fair value furnitu da IndexArb.com.I vacanze di u mercatu è l'ore di apertura sò furniti da Copp Clark Limited.
© 2023 CNN.A scuperta di Warner Bros.Tutti i diritti riservati.CNN Sans™ è © 2016 CNN Sans.


Tempu di Postu: Feb-08-2023