Perchè PBAT/PLA hè a prima scelta per i sacchetti di plastica degradabili?

Cù l'intensificazione di a contaminazione di a "contaminazione bianca", i paesi di u mondu anu lanciatu un ordine di limitu di plastica più strettu, chì pò scumpressà i sacchetti di plastica per occupà i principali supermercati è centri cummerciale.L'osservazione attenta truverete chì questi sacchetti di plastica degradabili sò quasi tutti sò quasi tutti questi variità.Pbat+PLA+ST.Allora chì sò i vantaghji di PBAT+PLA+ST?
Unu: amidu
L'amido hè largamente distribuitu in frutti o frutti di pianta, radiche o foglie.Ci hè finu à centinaie di milioni di tunnellate di pruduzzione di amido ogni annu.Hè una di parechje risorse rinnuvevuli è biodegradabili.Havi i vantaghji di fonti estensivi è prezzi bassi.In ogni casu, perchè l'amidu naturali hà una struttura microcristallina è una struttura granulare, ùn hà micca prestazioni di trasfurmazioni termoplastiche, è deve esse trasfurmatu in amidu armoplasticu per avè prestazioni di trasfurmazioni termoplastiche.
Dui: PBAT
Polycolic acid / phenyl-dysic acid dysol (PBAT) hè un tipu di poliester degradable chì hà attiratu assai attenzione.È a duttilità pò ancu esse ridutta à l'acqua è u diossidu di carbonu in cundizioni naturali.
Tuttavia, u prezzu di stu materiale hè altu, chì limita a so applicazione in u mercatu;dunque, u so prezzu bassu è u amidu degradable hè a megliu scelta cù PBAT.
Trè: PLA
PLA (Acidu Polilatticu) hè ancu cunnisciutu com'è polystumin.U prucessu di pruduzzione di polystumin hè a contaminazione, è u pruduttu pò biodegradable, chì hè realizatu in natura.Dunque, hè un materiale polimeru verde ideale.unu.
In ogni casu, ci sò parechje carenze in l'applicazioni pratiche: PLA hà una poveru tenacità, mancanza d'elasticità è flessibilità, texture dura è brittleness, forza soluble relativamente bassa, freccia cristallina troppu lenta, etc. I difetti di sopra limitanu e so applicazioni in parechji aspetti.
A struttura chimica di PLA cuntene una grande quantità di legami ester, chì provoca una scarsa idrofilia è i tassi di degradazione deve esse cuntrullati.Inoltre, u prezzu di PLA hè più altu, chì aumenta u costu di materie prime è limita a so prumuzione cummerciale.Per quessa, u PLA hè mudificatu per e parechje mancanze sopra.
PBAT hà una tessitura suave, una forte duttilità è un ciculu di degradazione cortu;PLA hà una texture croccante, una durezza povira è un longu ciclu di degradazione.Dunque, mischjà i dui hè un metudu excelente per migliurà u rendiment.
Quattru: Introduzione di materiale PBAT / PLA
A fusione di PBAT è PLA hè un metudu di mudificazione fisica.U puntu principale hè di dumandà una bona cumpatibilità.In ogni casu, a solubilità di PBAT è PLA hè grande, cusì a cumpatibilità hè povira, è hè difficiule di mischjà uniformemente.
A migliurà a cumpatibilità di PBAT è PLA hè u prublema primariu.Unu o più cuntainer deve esse aghjuntu à u mischju di mischju per migliurà l'aderenza di l'interfaccia PBAT è PLA.I cuntenituri cumunimenti usati sò: plastificanti, reattività, reazione è polimeru polimeru duru.

PLA è PBAT anu prestazioni cumplementarii, cusì ci deve esse u megliu rapportu di qualità di rendiment cumpletu.

1. A proporzione di PLA cresce à 40% à i nodi.L'intensità di stretching di u materiale hè ridutta prima è poi aumentata.

2. Se u cuntenutu di PLA hè più grande di 70%, u materiale hè troppu croccante è ùn pò micca esse soffiatu in a film.Dunque, a proporzione di PLA à PBAT deve esse mantinuta à circa 1: 1 secondu a cundizione di l'additivu.

【Rendimentu degradatu】

A risposta iniziale di a degradazione materiale hè chì a risposta idrolizzata di e molécule d'acqua chì entranu.S'ellu hè un materiale PBAT separatu, hè difficiule di degradà perchè a struttura molekulari hà ligami esteri rigidi.E molécule PLA sò suscettibili à a degradazione interna da l'acqua.Dunque, più altu hè u cuntenutu di PLA, più veloce a degradazione di materiale.
卷垃圾袋主图


Tempu di Postu: Set-08-2022