A diffarenza trà sacchetti di plastica cumpletamente biodegradabili è sacchetti di plastica ordinariu

Avà chì l'ordine di limitu di velocità per i sacchetti di plastica hè falatu, i soliti picculi buttreghi o buttreghi di strada sò generalmente sacchetti di plastica ordinariu, pp, pe, etc. In generale, sò estremamente difficiuli di degradà o micca degradabili, seguitu da plastichi degradabili. .L'aghjunzione di degradanti à certi particeddi plastichi hè sempre di pocu usu, è e molécule plastiche decomposte anu sempre un impattu annantu à l'ambiente.
Tuttavia, certi supermercati à grande scala è centri commerciali utilizanu sacchetti cumpletamente degradabili, chì sò fatti di materie prime mudificate sintetizzate da pbat, pla è cornstarch.Stu tipu di saccu hè cumplettamente degradable è a so durezza ùn hè micca inferjuri à i sacchetti di plastica ordinariu..Serà completamente degradatu in carbon dioxide è acqua in circa 3 mesi in a terra, è pò esse guardatu per 9 à 12 mesi in un magazzinu seccu.
A diffarenza trà sacchetti di plastica cumpletamente biodegradabili è sacchetti di plastica ordinariu

1. Diversi materiali

Sacchetti di plastica cumpletamente biodegradabili (vale à dì, sacchetti di plastica ecologichi) sò fatti di PLA, PHA, PBA, PBS è altri materiali polimeri.I sacchetti di plastica ordinariu tradiziunali non degradabili sò altri materiali plastichi cum'è PE.

2. Diversi standard di pruduzzione

I sacchetti di plastica cumpletamente biodegradabili anu bisognu à risponde à u standard naziunale GB/T21661-2008, chì hà righjuntu u standard di prutezzione ambientale.I sacchetti di plastica ordinariu tradiziunali non degradabili ùn anu micca bisognu di rispettà stu standard.

3. U tempu di descomposizione hè diversu.In generale, i sacchetti di plastica cumpletamente biodegradabili ponu esse scomposti in un annu, è i sacchetti di plastica olimpichi di prutezzione ambientale ponu ancu cumincià à scumpressà 72 ghjorni dopu chì sò scartati.Ci vole 200 anni per chì i sacchetti di plastica tradiziunali ordinali non degradabili si degradanu.

Vantaghji di l'usu di sacchetti di plastica cumpletamente biodegradabili

1. Prutezzione di l'ambiente: L'usu di sacchetti di plastica cumpletamente biodegradabili pò riduce assai u prublema di a contaminazione bianca causata da l'incapacità di i sacchetti di plastica ordinariu tradiziunali di scumpressà.

2. Eccellente prestazione: U saccu di plastica cumplettamente biodegradable usa amidu cum'è a materia prima principale, a capacità di degradazione hè megliu cà l'altri materiali, a vita di serviziu hè più longa di quella di u saccu di carta, è u costu hè più bassu di quellu di u saccu di carta. .

3. Exquisite è versatile: U saccu di plastica biodegradable pienu è u saccu di plastica ordinariu anu a listessa funzione eccettu per i diversi cumpunenti è materiali.Puderanu esse belli stampati, moderate in grandezza, è ponu imballà parechji prudutti.

4. Recycling: U saccu di plastica cumpletamente biodegradable hà e caratteristiche di dolcezza, resistenza à l'usura, plegabilità è bona texture, è u periodu di riciclamentu hè longu.

做主图用 - 副本浅


Tempu di posta: Jul-08-2022