New York lanciarà u compostu in tutta a cità per sbarazzarsi di a basura è di i topi

U sindaco Eric Adams annuncerà u pianu durante u so discorsu di u Statu di l'Unione cum'è parte di i so sforzi per migliurà a raccolta di basura è affruntà u prublema di roditori di New York.
Dieci anni dopu chì l'ex sindaco Michael R. Bloomberg hà citatu una linea di Star Trek è hà dichjaratu chì u compostu era "l'ultima frontiera di riciclamentu", a New York City si prepara infine à svelà i piani per ciò chì chjama u più grande prugramma di compostu di a nazione.
Ghjovi, u sindaco Eric Adams annuncerà l'intenzione di a cità di implementà u compostu in tutti i cinque quartieri in 20 mesi.
L'annunziu farà parte di l'indirizzu di u Statu di l'Unione di u Sindaco ghjovi à u Queens Theatre in Corona Park, Flushing Meadows.
U prugramma chì permette à i New Yorkers di cumpostà i so rifiuti biodegradabili in bidoni marroni serà voluntariu;Attualmente ùn ci sò micca prughjetti di rende u prugramma di compostu ubligatoriu, chì certi esperti vedenu cum'è un passu chjave per u so successu.Ma in una entrevista, u Cummissariu di u Dipartimentu di Salute, Jessica Tisch, hà dettu chì l'agenzia discute a pussibilità di u compostu obligatoriu di i rifiuti di u giardinu.
"Stu prughjettu serà a prima esposizione à u compostu stradale per parechji New Yorkers", disse a Sra Tisch."Lasciate chì si abituanu."
Un mese prima, a cità hà suspesu un popular prugramma di compostu in tuttu u quartiere in Queens, suscitatu l'alarma trà i processatori alimentari ansiosi di a cità.
U calendariu di a cità richiede un riavviu di u prugramma in Queens u 27 di marzu, espansione à Brooklyn u 2 d'ottobre, cuminciendu in u Bronx è Staten Island u 25 di marzu di u 2024, è infine riapertura in uttrovi 2024. Lanciamentu in Manhattan u 7.
Quandu u sgiò Adams entra in u so secondu annu in ufficiu, cuntinueghja à fucalizza nantu à u crimine, u prublema di u budgetu di l'arrivu di migranti à u cunfini miridiunali, è a pulizia di e strade cun un focus inusual (è inusualmente persunale) nantu à i rati.
"Lanciandu u più grande prugramma di compostu di a nazione, cummatteremu i topi in New York City, puliremu e nostre strade è sbarazzeremu e nostre case di milioni di lire di rifiuti di cucina è di giardinu", u sindaco Adams hà dettu in una dichjarazione.À a fine di u 2024, tutti i 8,5 milioni di New Yorkers anu da esse a decisione chì aspettanu da 20 anni, è sò fieru chì a mo amministrazione farà accade.
U compostu municipale hè diventatu populari in i Stati Uniti in l'anni 1990, dopu chì San Francisco hè diventatu a prima cità à offre un prugramma massivu di raccolta di rifiuti alimentari.Avà hè ubligatoriu per i residenti in cità cum'è San Francisco è Seattle, è Los Angeles hà appena introduttu un mandatu di compostu cù pocu fanfara.
Dui membri di u cunsigliu municipale, Shahana Hanif è Sandy Nurse, anu dettu dopu una dichjarazione cumuna ghjovi chì u pianu "ùn hè micca economicamente sustenibile è incapace di furnisce l'impattu ambientale necessariu in questu tempu di crisa".obligà à cumpostà.
A sanità di New York City raccoglie circa 3,4 milioni di tunnellate di rifiuti domestici ogni annu, circa un terzu di i quali pò esse compostu.A Sra Tisch vede l'annunziu cum'è parte di un prugramma più largu per rende u flussu di rifiuti di New York più sustenibile, un scopu chì a cità hà cuntinuatu à lotta per decennii.
Dui anni dopu chì u sgiò Bloomberg hà dumandatu u compostu ubligatoriu, u so successore, u sindaco Bill de Blasio, hà prumessu in u 2015 à caccià tutti i rifiuti domestici di New York da i discaricamenti da u 2030.
A cità hà fattu pocu prugressu versu u scopu di u Signore de Blasio.Ciò chì ellu chjama u riciclamentu di curbside hè avà un misu 17%.In cunfrontu, secondu u Cumitatu di u Budget di Citizens, un gruppu imparziale di guardianu, u tassu di trasferimentu di Seattle in 2020 era quasi 63%.
In una intervista u marcuri, a Sra Tisch hà ricunnisciutu chì a cità ùn hà micca fattu abbastanza prugressu dapoi u 2015 per "crede veramente chì seremu zero rifiuti da 2030".
Ma ancu predice chì u novu schema di compostu aumenterà assai a quantità di rifiuti eliminati da i discaricamenti, parte di i sforzi di a cità per cumbatte u cambiamentu climaticu.Quandu si aghjunghjenu à i discaricamenti, i rifiuti di giardinu è i scarti alimentari creanu metanu, un gasu chì intrappula u calore in l'atmosfera è riscalda u pianeta.
U prugramma di compostu di NYC hà avutu i so alti è bassi annantu à l'anni.Oghje, a cità esige parechje imprese per separà i rifiuti organici, ma ùn hè micca chjaru quantu efficace a cità impone queste regule.L'ufficiali di a cità anu dettu chì ùn anu micca recullatu dati nantu à quanti rifiuti u prugramma hà eliminatu da i discaricamenti.
Ancu u sgiò Adams hà annunziatu in l'agostu chì a pratica seria sparta in ogni casa di u Queens in uttrovi, a cità hà digià prupostu cumposti municipali vuluntarii in i quartieri spargugliati di Brooklyn, Bronx è Manhattan.
Comu parte di u prugramma Queens, chì hè suspesu per l'invernu in dicembre, i tempi di cullizzioni coincidenu cù i tempi di cullizzioni di riciclamentu.I residenti ùn anu micca bisognu d'accordu individualmente à u novu serviziu.U ministeru hà dettu chì u costu di u prugettu hè di circa $ 2 milioni.
Certi cumposti chì anu cambiatu cù successu i so abitudini per adattà à u novu schedariu dicenu chì a pausa di dicembre hè stata frustrante è sbulicata da disturbà una rutina di novu stabilitu.
Ma i funzionari di a cità anu prestu à chjamà una vittoria, dicendu chì era superiore à i piani esistenti precedenti è costa menu.
"Finalmente, avemu un pianu di sustenibilità di u mercatu di massa chì cambia fundamentalmente a velocità di trasferimentu in New York", disse a Sra Tisch.
U prugramma hà da costu $ 22,5 milioni in u 2026 fiscale, u primu annu fiscale cumpletu in u quale operarà in tutta a cità, hà dettu.Questu annu fiscali, a cità hà avutu ancu gastru $ 45 milioni in novi camioni di compost.
Una volta a cugliera, u dipartimentu spedirà u compostu à l'instalazioni anaerobiche in Brooklyn è Massachusetts, è ancu à e facilità di compostu di a cità in lochi cum'è Staten Island.
Citendu una pussibile recessione è i taglii legati à a pandemia in l'aiutu federale, u sgiò Adams hà pigliatu misure per riduce i costi, cumpresa a riduzzione di e biblioteche pubbliche, chì i dirigenti dicenu chì puderia furzà à tagliate ore è prugrammi.U settore di sanità era unu di i lochi induve ellu sprima a so vuluntà di finanzià novi prughjetti.
Sandra Goldmark, direttrice di a sustenibilità di u campus è l'azzione climatica in Barnard College, hà dettu chì hè "entusiasta" da l'impegnu di u sindaco è spera chì u prugramma diventerà eventualmente obligatoriu per l'imprese è e case, cum'è a gestione di i rifiuti.
Ella disse chì Barnard era impegnatu à intruduce u compostu, ma hà pigliatu un "cambiamentu culturale" per aiutà a ghjente capisce i benefici.
"A vostra casa hè in realtà assai megliu - ùn ci hè micca sacchetti di basura grande è grande pieni di cose puzzolenti, disgustose", disse."Pudete i rifiuti alimentari umidi in un cuntainer separatu per chì tutta a vostra basura hè menu brutta".


Tempu di Postu: Feb-08-2023