Quantu tempu ci vole à i sacchetti di plastica degradabili per degradà

Attualmente i materiali degradabili più populari sòPLAè PBAT, tutti dui sò cumplettamente biodegradabili.
Plastici degradabiliriferite à una classa di plastica chì i prudutti ponu risponde à i requisiti di l'usu in termini di prestazione, restanu invariati durante u periodu di almacenamento, è ponu esse degradati in sustanzi innocui per l'ambiente in cundizioni ambientali naturali dopu l'usu.Per quessa, hè ancu chjamatu plastica degradable ambientale.

Ci hè una varietà di novi tippi di plastica: plastica fotodegradable, plastiche biodegradabili,plastica biodegradabile di luce / ossidazione / biologicamente cumpletamente degradabile, plastiche biodegradabili basati in diossidu di carbonu, è plastiche degradabili di resina di amido termoplastica.

A degradazione di polimeru si riferisce à u prucessu di rompe catene macromoleculari polimerizzate per via di fatturi chimichi è fisichi.U prucessu di degradazione di a rottura di a catena macromolecular di polimeri esposti à l'ossigenu, l'acqua, a radiazione, i chimichi, i contaminanti, e forze meccaniche, l'insetti è altri animali è microorganismi hè chjamatu degradazione ambientale.

A degradazione riduce u pesu moleculare di u polimeru, è e proprietà fisiche di u materiale polimeru diminuiscenu finu à chì u materiale polimeru perde a so usu.Stu fenominu hè ancu chjamatu degradazione di l'anzianu di u materiale polimeru.

A degradazione di l'anzianu di i polimeri hè direttamente ligata à a stabilità di i polimeri.A degradazione invechjata di i polimeri riduce a vita di serviziu di plastica.Per quessa, dapoi l'avventu di plastica, i scientisti anu dedicatu à a ricerca nantu à l'anti-aging di tali materiali, vale à dì, a stabilizazione, in modu di pruduce materiali polimeri d'alta stabilità, è i scientisti di parechji paesi sò ancu aduprà. u cumpurtamentu di degradazione di l'invecchiamentu di i polimeri.A corsa per sviluppà plastichi degradabili per l'ambiente.

I campi di appiecazione principali di plastica degradable sò: film mulch agriculu, vari psacchetti di imballaggio lastichi,sacchetti di basura, sacchetti di shopping in centri commerciali è stoviglie dispunibuli, etc.

成盒垃圾袋主图


Tempu di Postu: 18-Oct-2022