Polystumin high-temperature (PLA) hè unu di l 'applicazioni di ricerca plastica più maturu-degradable

L'acidu polystrackic à alta temperatura (PLA) hè unu di i plastichi più degradabili chì sò più degradabili per a ricerca è l'applicazioni.E so materie prime venenu da fibre vegetali rinnuvevuli, granu, prudutti agriculi, etc., chì anu una bona biodegradabilità.PLA hà proprietà meccaniche eccellenti è hè simile à u plasticu di polipropilene.Pò rimpiazzà u plastica PP è PET in certi campi.À u listessu tempu, hà una bona lucidatura, trasparenza, sensazione, è certu bacteriostaticu.
1. U statutu di pruduzzioni di high-temperature polystraphin PLA
Attualmente, ci sò dui tipi di rotte di sintesi di PLA.Unu hè u metudu di aggregazione diretta.L'acidu latticu hè vicinu à dewater è shrink à alta temperatura è bassa pressione.U prucessu di pruduzzione hè simplice è u costu hè bassu, ma a qualità moleculare di u produttu hè irregolare è l'effettu di l'applicazione attuale hè poviru.L'altru hè chì a polimerizazione di propylecly di Cyrne hè legale, chì hè u metudu di produzzione mainstream attuale.U prucessu specifichi hè a siguenti.
PLA hè legale, cù alta efficienza di produzzione, bona qualità di produttu, è costu altu.
2. Degradability di high-temperature polystraphin PLA
PLA hè più stabile à a temperatura di l'ambienti, ma hè faciule di degradà rapidamente u CO2 è l'acqua in un ambiente di temperatura ligeramente più altu, l'acidu à a tazza di l'anellu di u ministeru è l'ambiente microbicu.Dunque, i prudutti PLA ponu esse usatu per utilizà l'ambiente è i fillers per esse utilizati in modu sicuru durante u periodu di validità, è pò esse degradati in un tempu dopu l'abbandunamentu.
I fatturi chì affettanu a degradazione di PLA includenu a qualità moleculare, u statu cristallino, a microstruttura, a temperatura è l'umidità ambientale, u valore di pH, u tempu di luce è u microorganismu ambientale.
PLA è altri materiali sò mischiati cù altri materiali chì ponu influenzà a velocità di degradazione.Per esempiu, u PLA aghjunghjenu una certa quantità di polvere di lignu o paglia di granu è fibra per accelerà assai a rata di degradazione.
3. resistenza à high temperature polystrackic acid PLA
L'obstruczione si riferisce à a capacità di prevene u gasu è u vapore d'acqua attraversu u materiale.A divisione di i materiali di bloccu hè assai impurtante per i materiali di imballaggio.Attualmente, u saccu di plastica di taglio più cumuni nantu à u mercatu hè u materiale compositu Plapbat.A resistenza di a film PLA pò esse allargate u campu di l'applicazione.

I fatturi chì affettanu u bloccu di PLA includenu principalmente i so fatturi (struttura moleculare è statu cristalinu) è fatturi esterni (temperatura, umidità, forza esterna).
1. Riscaldamentu di a film PLA riducerà u so bloccu, cusì PLA ùn hè micca adattatu per l'imballaggio di l'alimentariu cum'è un alimentu chì deve esse riscaldatu.
2 L'allungamentu di PLA in un certu intervallu pò aumentà a resistenza.Quandu u rapportu di tensione aumenta da 1 à 6,5, a cristallizazione di PLA hè assai migliurata, cusì l'obstruczione hè migliurata.
3. Adding some blocking (cum'è argilla è fibra) à u sustrato PLA pò migliurà l'obstruczione di PLA.Questu hè perchè bluccà u percorsu di curvatura di l'acqua o a penetrazione di gas di picculi molécule.
4. Trattamentu Pailoring nantu à a superficia di a film PLA pò migliurà a resistenza.
4. Prestazione meccanica di PLA
PLA hà una bona forza.E proprietà meccaniche sò simili à u PP, ma a mancanza di tenacità hè faciule da piegà è deformà, è di solitu deve esse rinforzatu è mudificatu.Per assicurà a biodegradabilità di PLA, PLA è altre prestazioni plastiche sò generalmente mischiate cù resina biodegradable.PBAT, PBS, PCL, gomma naturale è altre sustanziali ponu migliurà a durezza di PLA.
5. Prestazione otticu di PLA
PLA hà a trasparenza rara è u gloss di l'altri plastichi degradabili, chì hè equivalente à carta di vetru è PET, soprattuttu adattatu per l'usu (imballu visuale, bon effettu di decoru. In generale, a trasparenza è a ligerezza di PLA ùn deve esse migliurata. Deve esse megliu. esse nutatu chì l'altru altru in l'altru hè in l'altru. Ùn riduce micca a so bona trasparenza quantu pussibule per assicurà a so visualità di imballaggio è l'effettu di decoru.
Scatola di imballaggio PLA trasparente
6. Prestazione termale di PLA
A stabilità termica di i materiali PLA hè equivalente à u PVC, ma più bassu di PP, PE è PS.A temperatura di trasfurmazioni hè generalmente cuntrullata trà 170 ~ 230 ° C. Hè adattatu per iniezione, stretching, extrusion, blowing, 3D beat, etc.

PLA tavola
In u prucessu attuale, a velocità di cristallizazione di PLA hè lenta è generalmente richiede mudificazione.A causa di a freccia di cristallizazione lentu è bassu, a temperatura di deformazione di u PLA hè bassu, chì limita a so applicazione nantu à l'imballa di i prudutti di sterilizazione termale.
Per migliurà a freccia di cristalli PIA è a cristalinità, a purità ottica di PLA pò esse migliurata quant'è pussibule durante a produzzione.U trattamentu di l'antuction hè ancu un modu per migliurà a cristalinità di PA.Inoltre, pò esse aghjuntu cù l'agenti nucleari per migliurà u cumpurtamentu di cristallizazione, migliurà a so cristalinità, migliurà cusì a temperatura di deformazione termale, è migliurà a so resistenza à u calore.
PLA d'impression 3D à haute température
7. U rendiment antibacterial di PLA
PLA pò furmà un ambiente acidu debbuli nantu à a superficia di u pruduttu, chì hà l'effetti di bacteriostaticu è mildiu.Se l'agentu antibacterial ausiliariu hè adupratu per ghjunghje à più di 90% di a tarifa antibacteriana, pò esse usatu per imballaggi antibacterial di u pruduttu.
PLA stent cardiovascular, PLA antibacterial hè spessu usatu in u campu medico
L'agenti antibacteriali inorganici cumunimenti usati sò principalmente argentu, ramu, zincu è altri metalli.I batteri organici Hango comunmente usati includenu composti di furmazione vanadale o etil vanadal.A sicurezza alimentaria di altri agenti antibacteriali deve esse studiata.Generalmente organicu L'agentu antibacterial hè poviru è u periodu di validità hè cortu.
8. Prestazione elettrica di PLA
PLA pò preparà particeddi cunduttivi cum'è neru di carbone (CB), nanotubi di carbone (CNTS), fibra di carbone (CFS), o ringne di petra.I materiali compositi di polimeri cunduttivi sò largamente usati in plastica antistatica, materiali di schermatura elettromagnetica, materiali termichi di temperatura d'autocontrollu, materiali di coefficienti di temperatura pusitivi è dispusitivi sensibili à l'ambiente.
CPCS, chì hè basatu annantu à PLA, hà ancu degradazione è biocompatibilità.Pò esse usatu per imballaggi antistatici speciali, imballaggi di scudi elettromagnetici è imballaggi intelligenti.Per esempiu, u polimeru conduttivu di basa PLA pò esse usatu per sensori di gas o liquidu per detectà l'infurmazioni di qualità di l'alimentariu.
卷垃圾袋主图


Tempu di Postu: Oct-08-2022