Quattru materiali cumuni per i sacchetti di plastica biodegradabili

Cum'è un articulu assai utilizatu in a vita è l'affari, i sacchetti di plastica ponu esse vistu quasi in ogni locu.Cù a migliione di i standard di vita è l'approfondimentu di i cuncetti di prutezzione di l'ambiente, a sucietà hà esigenze sempre più alte per i sacchetti di plastica.I sacchetti di plastica degradabili sò più populari è elogiati.Questu hè ancu u mainstream di a sucetà futura è a direzzione di sviluppu di i pruduttori di sacchetti di plastica.
Stu saccu di plastica ecologicu è degradable hè sfarente di i sacchetti di plastica ordinariu in termini di tecnulugia è materiali.
Pudemu sparte in quattru categurie:
1. Plastici fotodegradabili: sottu u sole, ponu esse scomposti gradualmente aghjunghjendu fotosensibilizatori in i sacchetti di plastica.Stu metudu di fà sacchetti di plastica appartene à a tecnulugia iniziale, è l'applicazione hè relativamente successu, ma u so svantaghju hè chì hè difficiule di cuntrullà u plasticu secondu u sole è u clima.U tempu di descomposizione di u saccu.
2. Sacchetti di plastica biodegradable: ponu esse eliminati naturalmente sottu a descomposizione microbiana.Stu saccu di plastica hà una larga gamma di applicazioni è hè sopratuttu populari in l'industria medica / farmaceutica.
3. Sacchetti di plastica degradabili à l'acqua: Dopu l'aghjunghje sustanzi chì assorbanu l'acqua, u materiale di u saccu di plastica cambia, è pò esse dissolutu in acqua dopu l'usu.Questi sacchetti di plastica sò usati principalmente in l'industria medica / farmaceutica per a disinfezione è a distruzzione faciule
4. Sacchetti di plastica chì combina a fotodegradazione è a biodegradazione: i sacchetti di plastica ecologichi sò pruduciuti cumminendu sti dui tecnulugia di fabricazione di sacchetti di plastica.Nisun usu più cà i sacchetti di plastica regulare.I prudutti di plastica ordinariu piglianu centinaie d'anni per decompone completamente in l'ambienti naturali, causendu un grande dannu à l'ambiente.Per quessa, u sviluppu di sacchetti di plastica amichevuli di l'ambiente richiede un sustegnu forte di e persone, è ogni fabbrica di sacchetti di plastica deve risponde positivamente!

13


Tempu di Postu: 13-Nov-2022