Sacchetti di plastica degradabili, a vostra nova scelta per un imballaggio ecologicu!

U rapidu sviluppu di a scienza è a tecnulugia porta avà parechje cunvenzioni à a vita di e persone, ma porta ancu prublemi à a vita di e persone.L'usu di l'alta tecnulugia è a distruzzione eccessiva di l'ambiente da e persone facenu i prublemi ambientali sempre più serii.In l'ultimi anni, tutti i campi di a vita anu pagatu più è più attente à a prutezzione di l'ambiente.Avà a ghjente usa sacchetti di plastica degradabili in a so vita di ogni ghjornu, chì hè una nova scelta per i sacchetti di imballaggio ecologicu.
1. Chì ghjè un saccu di plastica degradable ?Degradable si riferisce à a descomposizione di plastica per i mezi tecnichi, cum'è a fotodegradazione, l'ossidazione è a biodegradazione, per ghjunghje à u scopu di micca inquinamentu di l'ambiente.I sacchetti di plastica degradabili sò fatti di materiali biodegradabili, chì ponu esse dissoluti in un certu periodu di tempu dopu l'usu.I materiali degradabili sò ancu divisi in cumplettamente degradati è parzialmente degradati.

2. I sacchetti di plastica degradabili sò caru ?I materiali chì ponu solu ottene una degradazione parziale sò relativamente boni, ancu più prezzu di i plastichi ordinali.Per quessa, u prezzu di sacchetti di plastica fatti di stu materiale hè relativamente bassu, ma ùn pò micca ottene a degradazione cumpleta di plastica.U costu di materiali completamente degradabili hè relativamente altu.S'ellu hè un saccu di plastica fattu di plastica cumpletamente degradable, u prezzu serà più altu, ma hè solu deci yuan o ottu yuan per mese.A maiò parte di e persone sò sempre disposti à fora di sti soldi.

3. I sacchetti di plastica degradabili sò sicuru?Certi pirsuni hannu sta cuncerna: u materiale degradable dissolves cusì facirmenti, tandu quandu I aduprà sacchetti di plastica degradable in a mo vita cutidianu, quandu I pour qualchi basura altu-temperatura in i sacchetti di plastica, i sacchetti di plastica vi degrade da elli stessi Perdu?O solu scappà un grande bughju?In fatti, ùn avete micca à preoccupassi di questu, i materiali degradabili ponu esse degradati solu in certi cundizioni, cum'è a temperatura è i microorganismi.Cusì ùn ci hè bisognu di preoccupari chì i nostri sacchetti di plastica si degradanu da sè stessu durante l'usu.
Borsa compostabile Aisun ECO


Tempu di posta: Jul-08-2022