I pruduttori di sacchetti di plastica degradabili vi insegnanu cumu sceglie i sacchetti di plastica di imballaggi alimentari

1. Trè malintesi di cumprà è aduprà sacchetti di plastica di imballaggi alimentari
1. Amore per cumprà sacchetti di plastica di imballaggi alimentari culuriti: Ci sò parechji culori di sacchetti di plastica per l'imballaggi alimentari, è parechji amici di pote sò più prubabile di esse attratti da i prudutti di culori brillanti quandu compranu.Tuttavia, più culurite hè l'imballu di l'alimentariu, più grande l'additivi.Per quessa, hè cunsigliatu di utilizà sacchetti di imballaggio unicu culore per imballaggi alimentari.Ancu se u valore ornamentale hè ridutta, dopu à tuttu, l'articuli in u passaghju sò toccu, è u fattore di salvezza hè u più criticu.
2. Amore per cullà è riutilizà vechji sacchetti di plastica di imballaggi alimentari: Parechji amichi, in particulare l'anziani, sò abituati à almacenà vechji sacchetti di plastica nantu à l'imballaggi alimentari per salvà risorse.Stu abitudine hè veramente assai preghjudiziu à a sicurità è ùn pò micca esse usatu.
3. U più grossu u saccu di plastica per l'imballu di l'alimentariu = u megliu
U più grossu u saccu di plastica per l'imballaggio di l'alimentu, u megliu hè a qualità?In verità micca.I sacchetti di imballaggio sò spessu specificazioni strette, in particulare i sacchetti di plastica di imballaggi alimentari, chì rispondenu à a qualità specifica, vale à dì qualificata, indipendentemente da u grossu.

Siconda, cumu sceglie currettamente i sacchetti di plastica di imballaggi alimentari
1. Ùn cumprà micca l'alimentu cù stampa fuzzy in a scatula di imballaggio esterno;siconda, strofinate u saccu di imballaggio stampatu cù a manu.S'ellu si trova chì hè assai faciule di fade, significa chì a so qualità è a materia prima ùn sò micca assai boni, ci sò fattori inseguri, è ùn pò micca esse acquistatu.
2. Senti l'odore.Ùn cumprà micca sacchetti di plastica di imballaggi alimentari cù odori suffocanti è pungenti.
3. Imballate l'alimentu in sacchetti di plastica bianchi.Mentre hè cunsigliatu di rimpiazzà u plasticu cù altri imballaggi ecologichi, hè ricumandatu chì a ghjente pruvate micca d'utilizà sacchetti di plastica rossi brillanti è grisgiu-negri quandu anu bisognu à esse usatu.Perchè i sacchetti di plastica culuriti sò fatti da materie prime riciclate acquistate, o da petra naturali è prudutti ruvidi chì ùn sò micca stati decontaminati, sò assai propensi à fallimentu, muffa, insetti, o contaminazione, chì ponu contaminate l'alimentariu.
4. Siate ottimista nantu à l'imballaggio di carta di qualità alimentaria: l'imballaggio di carta hè a tendenza futura di l'imballaggio, è a carta riciclata hè ancu plastica di culore, chì ùn hè micca adattatu per l'industria alimentaria.I materiali di carta ordinariu anu aghjustatu cunservatori per una certa ragione, cusì assicuratevi di attentu à i gradi alimentari quandu comprate imballaggi di carta alimentaria.
卷垃圾袋主图


Tempu di Postu: Aug-04-2022