grembiule medico usa e getta biodegradabile

grembiule medico usa e getta biodegradabile

Breve descrizione:

U grembiule medicale dispunibile biodegradable hè un tipu di vestitu protettivu utilizatu in ambienti medichi chì hè pensatu per scumpressà naturalmente in l'ambiente cù u tempu.Questi grembiuli sò tipicamente fatti di materiali vegetali, cum'è a farina di granu o a canna di zuccheru, è sò destinati à esse scartati dopu un usu unicu per prevene a diffusione di l'infezzione.I grembiuli medichi dispunibuli biodegradabili sò una alternativa più ecologica à i grembiuli dispunibuli tradiziunali, chì ponu cuntribuisce à i rifiuti plastichi in discariche è oceani.


Detail di u produttu

Aisun Bio

Tags di u produttu

2023 Grembiuli medichi dispunibuli persunalizabili biodegradabili di alta qualità

Materiale: amido di mais + PLA + PBAT
Spessore: 12-40 microns
Dimensione: persunalizata.
MOQ: 50000PCS
Culore: biancu
Applicazione: Pulizia, pulizia è cusì.
Certificati: TUV OK COMPOST, America BPI, SGS è cusì.

I grembiuli medichi dispunibuli biodegradabili sò usati in diversi paràmetri di assistenza sanitaria per furnisce una barriera trà u portatore è e putenziali fonti d'infezzione.Certi usi cumuni includenu:

Durante e prucedure mediche, per prutegge i travagliadori sanitari da i fluidi corpusiculi è altri contaminanti potenziali.
In stanze di i pazienti, per riduce a diffusione di l'infezioni trà i pazienti è i travagliadori sanitari.
In i spazii di serviziu di l'alimentariu di e strutture sanitarie, per prevene a contaminazione di l'alimentariu è di altre superfici.
In i paràmetri di laboratoriu, per prutegge i travagliadori da i periculi chimichi o biologichi.
In l'ospiziu è i paràmetri di salute di a casa, per prutege i membri di a famiglia è i caregivers da i fluidi infittivi di u corpu.
In generale, i grembiuli medichi dispunibuli biodegradabili sò usati ogni volta chì ci hè un risicu di esposizione à fluidi corporali o altri materiali infettivi, è induve l'usu di una barriera dispunibile hè adattatu per scopi di prevenzione di infezzione.

Foto di i prudutti

123
RC (3)
HTB1.QdHacTxK1Rjy0Fgq6yovpXah

Certificati

Tutti i nostri sacchetti currispondenu à EN13432, TUV OK COMPOST è America ASTM D6400.

prudutti (100)
prudutti (56)
prudutti (28)
prudutti (57)
prudutti (29)

Packing & Loading

prudutti (110)
prudutti (112)
prudutti (111)

FAQ

1)1.Q: Sò un fabricatore?
A: Iè, simu un fabricatore in Weifang è avemu parechji anni di sperienza in a produzzione di sacchetti biodegradabili è compostabili. Benvenuti à visitàci.
2) Q: Cumu fate a nostra attività à longu andà è bona relazione?
A: Mantenemu una bona qualità è un prezzu competitivu per assicurà chì i nostri clienti benefiziu; è furnimu campioni gratuiti à i clienti per pruvà a qualità di i nostri sacchetti.
3) Q: Chì ghjè a quantità minima di ordine?
A: Di solitu, u nostru MOQ hè di circa 50000 pezzi.è se u cliente hà una dumanda speciale, pudemu fà campioni per elli, ùn ci hè micca prublema.
4) Q: Cumu pudemu avè una citazione?
A: Avemu bisognu di dettagli cum'è seguitu: (1) Tipu di borsa (2) Dimensione (3) Colori di stampa (4) Materiale (5) Quantità (6) Spessore, allora calculeremu u megliu prezzu per voi.
5) Q: Cumu hè u mo ordine speditu?I mo sacchetti ghjunghjeranu à tempu?
A: Per mare, per via aerea o da i trasportatori espressi (UPS, FedEx, TNT) u tempu di transitu dipende da i tassi di trasportu.


  • Previous:
  • Next:

  • prudutti