Cosa hè un saccu biodegradable?

I sacchetti biodegradabili sò l'ultimu novu tipu di sacchetti eco-friendly.I sacchetti biodegradabili ponu esse pruduciutu secondu u tempu di degradazione necessariu da i clienti, chì ponu esse divisi in sacchetti completamente degradabili (100% degradabili in 3 mesi) è sacchetti degradabili (6-12 mesi).À u listessu tempu, pò furnisce diversi culori è stampa squisita, principarmenti utilizata per rimpiazzà l'imballa di filmi plastichi cum'è PE, PP, PO, etc., per risponde à i crescenti esigenze di prutezzione di l'ambiente in u mondu, è ponu formate diversi piani. sacchetti, borse Arc, sacchetti, centri commerciali, borse ziplock, etc.

E materie prime di i sacchetti biodegradabili sò materiali bio-basati, chì si riferiscenu à una nova classa di materiali produtti da metudi biologichi, chimichi è fisichi chì utilizanu biomassa rinnuvevule, cumprese i culturi, l'arburi è altre piante è i so residui è u cuntenutu cum'è materie prime.In l'ambienti di sepultura naturali o di compostu induve i microorganismi esistenu, pò esse scomposti in diossidu di carbonu è acqua senza alcuna contaminazione à l'ambiente.Per esempiu, l'acidu polilatticu / polyhydroxyalcanoate / starch / cellulose / straw / chitin è gelatina appartenenu à sta categuria.I prudutti bio-basati si riferiscenu principarmenti à i rifiuti agriculi è forestali lignocellulosichi cum'è a paglia altru da u granu.

A materia prima principale di u saccu biodegradable hè PLA / PBAT cum'è u materiale di basa, cum'è i culturi, a cellulosa, u granu è a fecula di patata prodotta da a fermentazione.Ampiamente utilizatu in imballaggi, film agriculi, stoviglie, necessità di ogni ghjornu è trattamentu medico.

Chì sò i biomateriali?
Biomateriali hè un termu cullettivu per i plastichi bio-basati è i plastichi biodegradabili:
Plastica bio-basata: plastica derivata da risorse rinnuvevuli.A cuntrariu di i plastichi tradiziunali, i polimeri bio-basati sò derivati ​​​​da risorse rinnuvevuli, cum'è u zuccaru, l'amido, l'oliu vegetale, a cellulosa, etc. À mezu à elli, u granu, a canna di zuccaru, u granu è u legnu sò a materia prima più cumuna.

Dettagli di u produttu:
Tipu: sacchetti di shopping, sacchetti di basura, sacchetti di imballaggio, sacchetti di vestiti, sacchetti autoadesivi, sacchetti d'ossa, etc.
Applicazione: articuli di casa, necessità di ogni ghjornu
Ecologicu, cumplettamente biodegradable
Materiale: PBAT, amido di mais, PLA
Biodegradabilità: 100% biodegradable
Culore: opzionale / persunalizatu
Specificazioni: Personalizatu


Tempu di Postu: Feb-21-2022